Virtualna pisarna

Virtualna pisarna omogoča profesionalno podobo podjetja brez potrebe po dejanski fizični prisotnosti v tradicionalni pisarni.

Zakaj se odločiti za virtualno pisarno?

  • Če želite imeti uradni poslovni naslov v mestu, vendar tam ne živite, vam virtualna pisarna omogoča, da imate uradno prisotnost v mestu, ne da bi dejansko potrebovali fizične prostore.
  • Če želite zmanjšati stroške najema pisarniškega prostora, vendar še vedno želite profesionalno podobo in    poslovni naslov, je virtualna pisarna cenovno ugodna alternativa.
  • Če nimate lastne nepremičnine ali ne želite vlagati v pisarniški prostor, vam virtualna pisarna omogoča, da  pridobite poslovni naslov brez potrebe po lastnem prostoru.
  • Če ste veliko na terenu in ne potrebujete stalnega dostopa do pisarniških prostorov, vam virtualna pisarna omogoča, da imate poslovni naslov, brez potrebe po dejanski pisarni.
  • Če potrebujete pisarno ali prostor za sestanke le občasno, vam virtualna pisarna omogoča, da uporabljate      storitve po potrebi, namesto da plačujete stalne mesečne stroške.
  • Če želite pošto prejemati elektronsko in se izogniti fizičnemu prejemanju, vam virtualna pisarna omogoča, da pošto skenirate ali prejmete preko elektronske pošte.
  • Če želite, da vaša podjetja izgledajo profesionalno in urejeno, lahko virtualna pisarna zagotovi poslovni naslov v modernem okolju, namesto da bi uporabljali domači naslov.

CENIK

Cene so brez DDV

OSNOVNI PAKET
50
/ Mesečno
  • Najem poslovnega prostora
  • Soglasje za registracijo sedeža podjetja.
  • Fizični nabiralnik
  • Pomožne pisarniške storitve; sprejemanje pošte za vaše podjetje, takojšnje obvestilo o prispelih priporočenih pošiljkah, skeniranje pošte (v ceni do 5 skeniranih dokumentov na mesec).
BUSINESS
130
/ Mesečno

Business paket je idealen za podjetnike, ki iščejo celovito pisarniško rešitev, vključno z vsemi potrebnimi storitvami.

 

  • Soglasje za registracijo sedeža podjetja.
  • Fizični nabiralnik.
  • Sprejemanje pošte in priporočenih pošiljk na pošti (s predhodnim pooblastilom).
  • Prepošiljanje pošte na standardni naslov-3 x tedensko (dodatni strošek - 0,50 EUR na
  • preposlano kuverto + stroški pošiljanja po ceniku Pošte Slovenije).
  • Organizacija prejete pošte.
  • Sprejemanje in posredovanje klicev.
  • Pošiljanje obvestil o prejeti pošti na vaš elektronski naslov
  • Dostop do sejne sobe in uporabo poslovnega prostora ( po predhodnem dogovoru).
  • Ostale pisarniške storitve (po dogovoru).
NAPREDNI PAKET
85
/ Mesečno
  • - Digitalizacijo vse prispele pošte, primerno za obdelavo v računovodskih servisih - skeniranje  in urejanje prispele dokumentacije.
  • 1x tedensko prepošiljanje vse prispele pošte na naslov stranke (ali v računovodstvo).
  • Napredni paket je zasnovan predvsem za podjetja, ki se srečujejo z obsežno količino prejete pošte in potrebujejo dodatno pomoč pri upravljanju pisarniških nalog.
  • mesec (do 50 A4 dokumentov mesečno).

ODDAJTE POVPRAŠEVANJE